Oprogramowanie do zarządzania bezprzewodowym call center
Aircall to oprogramowanie do obsługi telefonicznej używane do tworzenia bezprzewodowego centrum telefonicznego bez ograniczeń geograficznych. Tworząc konto, menedżerowie mogą utworzyć wirtualne centrum telefoniczne z agentami odbierającymi połączenia za pośrednictwem własnego smartfona.
Usługa w każdej chwili
Zaprojektowany, aby oferować wszystkie funkcje tradycyjnego call center bez potrzeby stosowania drogiego sprzętu i instalacji, Aircall tworzy skuteczny system zarządzania połączeniami w ciągu kilku minut. Po zarejestrowaniu konta użytkownicy mogą założyć dedykowany bezpłatny numer lub połączyć kilka osobnych numerów. Rozmowy są następnie odtwarzane jako niestandardowa wiadomość wprowadzająca, zanim dzwoniący wybiorą opcje odpowiednie dla swoich potrzeb, a następnie zostaną przekazane członkowi personelu za pośrednictwem jego własnego smartfona. Pakiet zarządzania oferuje wszystkie typowe funkcje call center, takie jak połączenie oczekujące, nagrywanie i poczta głosowa, a wszystko to w łatwym w użyciu interfejsie. Pracownicy mogą udostępniać dane i komentować, dodając komunikację grupową do zapytań sprzedażowych i obsługi klienta. Połączenie lotnicze to prosta i bezpośrednia usługa, która może zaoszczędzić ogromne ilości czasu i pieniędzy w porównaniu z bardziej tradycyjnym call center.
Bezprzewodowe biuro
Aircall to imponujący system przydatny do tworzenia nowoczesnego podejścia do zarządzania połączeniami. W ramach tego miesięcznego abonamentu sprzedaż i obsługa klienta nie są już ograniczone godzinami pracy ani sprzętem fizycznym.
Opinie użytkowników o Aircall
Czy próbowałeś Aircall? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!